BRUSLE (koleckove), inline & offroad

Asi poprve jsem se o inlinech dozvedel od kamarada, kdyz mi bylo 7??? …

Mel bauerky, moc se mi libily a take jsem je moc chtel. Nic jineho tenkrat pro me neexistovalo, proste jen bauerky 😀
Bohuzel male dite v 7 letech nema penez na rozhazovani 😉 takze jsem si je nemohl poridit.

Ovsem za nedlouho mi muj deda rekl, ze pro me ma maly darek. Ze pry brusle, byl jsem nadseny :up: ale jen do chvile, nez jsem zjistil o jake se jedna. Brusle koleckove – americke :no: tenkrat letely inline. Ovsem ted bych si je jen tak pro zabavu i poridil, proste oddechova vyjizdka.
Ale tak co, i tak jsem mel radost, protoze mnoho lidi z meho okoli brusle nemely. Takze jsme se sestrou sli hned radit.

Po nejake dobe dostala moje sestra nove brusle. Uz jak mnozi jiste znaji one inline. 4x kolecko v rade. Byly to takove levne brusle z marketu. Ale srandy jsme si na nich uzili dostatecne. Ja je pouzival tez, sice me malinko tlacily ale co clovek neudela pro zabavu.
V tu samou dobu me zlakal i skateboard, takze jsem si jeden i poridil. Dodnes si ho pamatuji, zeleny krasny, mel jsem velikou radost (ani nevim kde skoncil :doh: )

Opet za nejaky cas jsem si rekl, ze bych si koupil sve vlastni brusle. Shanel jsem dlouho nejake informace ale bohuzel nikoho jsem neznal a internet tenkrat jeste nebyl to co dnes. I presto jsem nejake info nasel ale celkem nic vic nez jen nejake zaklady. Ty mi ale pomohly abych si vybral brusle ktere mam doted a jsou to moje nadherne K2 Moto, ktere mi dokonale padnou. Na dnesni dobu nejsou nic extra ale tenkrat me stali 6.000kc coz neni zrovna malo.

Kolecka maji 2×80 + 2×84/80A pro zlepseni stability jezdce
loziska ILQ 7
ALU ram atd…

Jako asi nejdulezitejsi radu jake brusle koupit bylo, ze boticka musi dokonale padnout a nesmi nikde tlacit. Coz se mi velmi povedlo. Pripadam si jako v bavlnce.

Jako dalsi mylnik bych poukazal na koupi novych brusli pro moji pritelkyni :heart: Mela totiz brusle snad pro deti (i kdyz sama pred lety jezdila na zavodnich bruslim 5x kolecko). Plastovy ram, kolecka jeste mensi nez jsem mel ja a hlavne boticka, ktera ji byla asi o 2 cisla vetsi. I tak ale musim uznat, ze na nich jezdila celkem slusne.
Nejprve chtela stejnou znacku jako mam ja K2 ale nejak si nemohla vybrat, proto zvolila rollerblade. Mela vycitky ale ujistil jsem ji, ze je to asi na stejne urovni zpracovani jako me K2.
Moje Sabinka totiz nakup techto veci nebere jako ja – nejdrive zjistit vse o modelech a potom vybirat. Ale vybira ocima 🙂 coz chapu.
Nastesti jsem jak ja, tak moje pritelkyne vedeli celkem o bruslich hodne, takze nebyl problem vybirat ocima. Osobne si ale myslim, ze v cene nad 5,6,7 8.000kc by clovek snad nemel udelat chybu. Jedine a na co opet upozornuji je, ze bota musi sedet.
Nakonec si vybrala, a ted o par let pozdeji co je ma, je naprosto spokojena a hlavne rada, jaky si vybrala modelovy rok. Novejsi uz jsou nudne cerne, coz neni pro zeny asi idealni barva.

Kolecka 2×100 + 2×110
loziska SG9
ALU ram
karbonova patka atd…
Ale hlavne se musely libit :up:

Ted prisla rada na muj upgrade. Radil jsem sve pritelkyni aby zvolila 4×110 ale to, ze uz nechce. Ovsem ja kdyz si neco kupuji chci obvykle nejvyssi radu abych nemusel za par let menit.
Tak jsem zacal prohledavat internet a shanet opet nejake informace. Nakonec jsem si vybral brusle ktere se mi libily na pohled a splnovali i veskere pozadavky.
Urcite jsem nechtel rollerblade :down: proste ta znacka me nezaujala a nelibi se mi. Chtel jsem zustat u K2, protoze jsem s nimi velmi spokojeny, ale jakmile jsem zjistil, ze nemaji to co hledam, musel jsem se porozhlednout jinde. Nakonec jsem zakotvil na powerslide
Vybral jsem si model venom 2011 nadherny, uzasny a paradne drahy :coffee: takze jsem cekal az to bude lonsky model a malinko ho zlevni.

Kolecka 4×110
lozisk ILQ 9
boticka s karbonovou patkou a tepelne upravovatelna.

Potom prisla krize s bytem a takove ty blbosti ohledne penez a bla bla bla…, takze nakup novych brusli se odkladal 😦 Momentalne se situace zlepsila a ja opet shanim co na ty sve nohy obout???

Stale se mi libi powerslide venom ale jiz dlouho jsem se dival po offroad bruslich a prave kvuli nim vlaste tento cely clanek vznikl. Mela by to byt spise takova recenze, nebo pohled na tyto brusle. Takze jsem se rohodl, ze nez si nejake nove brusle koupim, nejdrive si je vyzkousim.

Offroad brusle
Opet jsem nelenil a shanel na internetu nejake informace o techto bruslich. Je nekolik modelu ale nejznamejsi v CR jsou powerslide coz je podle me skoda.
Rozhodl jsem si je tedy pujcit a zjistit kde vsude se s nimi da jezdit.

Nejprve proc vubec jsem zacal uvazovat o alternative techto offroad brusli misto klasickych. Jde o to, ze powerslide dodava na tyto brusle klasicke PU kolecka jako na bezne inline ale ve velikosti 150mm, a cim vetsi kolecko mate, tim rychleji jedete. Na strankach o techto bruslich jsem nasel nazor, ze by se s nimi na tech PU koleckach dal predjet i speed bruslar.

Prvotni setkani:
:yikes: to nejsou kolecka to jsou kola… po prvnim nazuti na nohy jsem byl ale velice zklamany. To byla ale chyba nenahustenych pneumatik. Valivy odpor byl moc veliky a nedalo se temer jet.
Tyto kolecka se foukaji kolem 6 atmosfer, po tomto tlaku se da celkem pohodlne jezdit.

Jizda po asfaltu:
je vzkutku bez problemu, je to jine nez na inlinech. Clovek musi vice makat, pouzivaji se hulky a kdybych jezdil casto asi budu mit ruce jako rambo 🙂
Kaminky na sinici, malinko rozbity asfal, nejake diry a hrboly to neni pro tyto brusle vubec zadny problem.
Samozrejme clovek musi pocitat, ze bude pomalejsi nez na PU koleckach.

Pozitivum na techto bruslich je, ze neboli zada. Clovek se chybe celym telem, hulkama, rukama, nohama, zada proste nebolely.

Lehci teren:
polni cesty, zpevnene lesni cesty, jeste to jde. Neni to sice jako na asfaltu ale jedu :wait: ovsem do kopce to jde ztuha, za to zkopce jeste hure (brzdy)

Teren:
myslel jsem si, ze bych mohl brusle pouzivat i do silnejsiho terenu. Ale nejde to. Na internetu je spousta videi ale bud to jsou jine brusle a nebo jsem lempl :sst:

Zaver:
brusle jsou fajn, na zdolavani mnoha kilometru asfaltu, kam se na inlinech nedostaneme. Nebo pro nekoho kdo nema blizko domova stezku na inline brusle. Do terenu to jde jen vyjimecne, polni cesty ale musi byt tvrde, jakmile je mekka, brusle nejedou.
Jako nejvetsi problem bych videl brzdu, mel jsem pujceny starsi model a to je opravdu o smrt. Brzda nebrzdi, nove modely ji maji uz vylepsenou ale stale si myslim, ze to nebude nic moc.

Muj verdikt je asi takovy, ze si je jako nahradu za inline nekoupim i kdyz jsem nezkousel ono PU kolecko 150mm. Ale na offroad brusle jsem nezanevrel. Jak jsem psal na zacatku hodne jsem hledal na internetu jake jsou moznosti.
Rekl bych, ze jsou asi 3 hlavni vyrobci, powerslide, skike a gateskate a prave gateskate jsou podle meho nazoru asi nejlepsi offroad brusle ktere by se nemusely bat ani tvrdsiho terenu. Napovidaji tomu i o neco vesti kolecka nez treba u powerslidu, 200mm :yikes:
Offroad brusle si casem poridim ale ne jako nahradu za inline. Ted musim vybrat neco s cim budu stacit me pritelkyni, protoze jet za ni na mych 84mm koleckach je peklo :bomb: 🙂

Vybral jsem si powerslide venom? Vybral ale dostal jsem strach, ze mi nebude vyhovovat zavodni boticka, preci jen zlomeny kotnik neni sranda.
A tak jsem si pujcil i…

Speedove brusle

Prvni nazuti:
ale jo dobre…

Druhy pohled:
zkouseni jeste doma pred jizdou.
To uz jsem zacal pochybovat, neni to proste moje uzasna boticka jako u mych K2

Prvni jizda:
prvni problem??? Kde je brzda, uplne jsem na ni zapomel 😦 nemam rad brzdit „T-ckem“ Ale nic jineho mi nezbyvalo, stale to ale jeste neovladam. Mam problem, ze se pri tom otacit tam kam nechci.
Jizda, absolutne paradni, rychla, clovek udela 2 tempa a je pryc. Ty kola proste jedou i do kopce samy :whistle: Ta rychlost je neskutecna, clovek se nemusi ani moc snazit a jede rychlosti jako musi bruslar na 84mm pekne makat. Pripada mi to az jako podvod.
Je ale pravda, ze kdyz se clovek hodne snazi a my jeli obcas jen projizdkove, predjel nas pan, ktery mel asi 84mm.

Co kotnik?
byl to nezvyk, je to jine nez fittnes brusle. Dival jsem se na videa a na nejakou techniku, tak mi to snad i trochu pomohlo. Nakonec musim rici, ze po 42km jsem si nic nezlomil a naucil jsem se malinko, opravdu malinko zpevnit a drzet ten kotnik zafixovany. Strach ze speedovych brusli opadl, takze nic nebrani nakupu novych brusli.

Boli nozky?
ano a k*r**s*y :insane: neni to moje super mekka boticka K2,je citit kazdy kaminek pod brusli. Pokud najedete na malinko horsi asfalt, pripadate si jako kdyby jste meli vyplach mozku. Zato kdyz je asfalt krasny a rovny, je to proste parada, ty brusle se jen lehce vezou po asfaltu.
Asi po 25km, jsem zacinal citi natlak na nart (nevim jestli jsem je nemel moc utazene), po 42km jsem si myslel, ze mi uz odumira noha :yes: Je to zahul a i prodavac co mi brusle pujcoval rikal, ze jsme dobry, ve speedech ujet 42km.

Vydrz, rychlost…
na mych K2 jsme za 1.30hod ujeli asi 21km, a to jsme mazaly. Na techto a to byli pouze 3×100 + 1×90 jsme ujeli 42km za 3hod.
To znamena, ze dokazeme drzet stejne tempo 2x dele a pritom jsme nebyli vubec unaveni. Krome bolesti nartu.

Nakup novych brusli

Nakup pokracuje, jsem rozhodnuty pro powerslide venom. Uz se nebojim boty bez kotniku a ani otlaceni, snad se to casem podda. Bohuzel ale ten model je uz stary a proto nejde obednat. Takze jedine po castech a ram nemuzu sehnat zatim nikde.
Momentalne mam obednanou boticku a uvidim jak mi bude sedet 🙂

EDIT: 19.5 2013

Boticku jsem mel obednanou ze stejneho obchodu kde jsem si oboje brusle pujcoval. Bohuzel i pres velikou snahu prodejcu se nepodarilo obednat jiz ani u prodejce v nemecku 😡 Skoda ale alespon mi nabidli jako kompenzaci 5% slevu na jiny nakup, coz beru jako velmi prijemne zalepeni zklamani.

No nic, jeste jsem se nevzdaval. Jak uz znam z jinym mych nakupu viz: http://my.opera.com/pepikvaio/blog/2012/09/25/car-hifi-sk prohledal jsem press google stranku po strance a napsal vsem obchodum co meli aspon malou zminku o techto botickach. Nakonec mi odepsala jedna firma, ktera mela brusle opravdu skladem, v me velikosti a berve kterou jsem chtel.
Boticky uz mam doma, a jde se na zkouseni.

Uz v kamennem obchode jsem si zkousel klasickou speed boticku a malinko me tlacil kotnik na prave noze. Nebylo to sice prijemne ale rikal jsem si, ze kazda boticka je jina a tak se necham prekvapit jak na tom budu s botkou venom.

Prvni nazaseni:
v praci, jen pravou boticku. Stejne jako v kamennem obchode me tlacil pravy kontik. Jelikoz jsem ale vedel, ze je boticka tepelne upravitelna neztracel jsem nadeji.

Druhe nasazeni:
doma, jeste jednou v klidu, obe boticky. Rikal jsem si, ze jsem si urcite boticku nejak spatne nasadil v rychlosti a dam ji jeste sanci. Nasadil jsem si levou a pro me velike prekvapeni me nikde nic netlacilo. Ihned jsem nasadil i pravou ale bohuzel opet stejny problem jako v praci, mam asi nejaky spetne staveny kotnik na prave noze :bandit:

Hledani na internetu:
jak jsem jiz rikal, boticka je tepelne upravitelna. To znamena, ze po zahrati zmekne a da se natvarovat podle vlastni nohy. Po vystydnuti bude opet tuha a netvarovatelna, udrzi si svuj novy tvar.

Nejprve jsem prohledal internet, protoze jsem nevedel jak spravne boticku nahrat. Zjistil jsem, ze je nekolik zpusobu ale pro me nejvhodnejsi asi nahrati v troube na 90 °C po dobu 5minut. Po te mohu boticku vyndat a zkontrolovat jeji tuhost. Dale podle potreby vlozit znovu do trouby a kontrlovat po 1minute.

Peceni (boticky) je radost:
Nevedel jsem jestli mam z boticky sundat tkanicky a vsechny prezky, jsou preci jenom z plastu a nerad bych aby se mi utavily. Rozhodl jsem je tam nechat a kdybych zpozoroval nejake problemy ihned bych je sundal. Z internetu jsem se dozvedel, ze bych mel pect radeji s ramem, abych nezdeformoval kotvici body. Muze se totiz stat, ze se i ony body muzou natvarovat a to by bylo vlemi neprijemne. Proto, nikdy nestoupejte celou vahou na nahratou boticku. Na toto poskozeni se nevztahuje zadna zaruka.

Zpocatku jsem mel strach a moje pritelkyne take, protoze jsem nemel vlastni ram, musel jsem pouzit jeji. Boticku jsem vlozil do predehrate trouby po dobu 5minut. Po uplynuti doby se ale nic nestalo, byla tepla, plastove presky trochu gumovejsi, thanicky beze zmeny a ram take ale bota stale tvrda. Vlozil jsem boticku opet do trouby a po 1minute zkontroloval ale ani po teto dobe jsem nezaznamenal vyraznejsi zmeny. A protoze jsem na internetu videl video, ze boticka ma byt opravdu jako guma, dal jsem ji opet pect 😆 Situace se nekolikrat opakovala a ja jsem se rozhodl prodlouzit kontrolni interval na 2minuty.
Po nejake dobe jsem jiz zpozoroval zmeny ale stale to nebylo ono. Bohuzel babicka chtela pect kure a vysvetlete ji, ze potrebuje pect boty :jester:

Prerusil jsem tedy podle meho nazoru jeste ne zcela nahratou boticku a zacal jsem si ji nazouvat na nohu. Pouzival jsem rukavice, protoze byla opravdu velmi horka. Byla o poznani mekci a noha mi do boticky vklouzla skutecne lehceji. Zacal jsem tedy utahovat tkanicky a opravdu, zadna bolest v oblasti kotniku, boticka mi krasne sedla.
Musel jsem v sede zaujmout bruslarskou polohu aby se boticka prispusobila do tvaru ve kterem bruslar jede. Jak jsem rikal, podle meho nazoru byla zahrata jeste malo a po dobu chladnuti (jeste jsem ji obalil rucnikem namocenym ve studene vode) mi zacalo pripadat, ze se bolest opet vraci.

Polovicni zaver:
Po takovem zahrati a natvarovani jsem byl schopen mit boticku na noze bez nejakych vetsich problemu. Pred natvarovanim jsem nevydrzel ani 5minut a boticka musela pryc.Ovsem po nasazeni kolecek a predstirani bruslarskych pohybu me proste ten kotnik boli.
Jak jsem se obaval, boticka musi mazat opet do trouby a tentokrat poradne prohrat aby byla krasne mekka.

VAROVANI:

Ujistete se jakou mate boticku, jestli jde opravdu tvarovat nahratim. Po mem zkoumani jsem zjistil, ze nektere boticky jsou sice tvarovatelne ale nektere jen jednou. Ja mam tu vyhodu, ze mam nejvyssi model z roku 2011 a tim padem je to nejaka nova tehnologie od powerslidu. Boticka jde nahrat nekolikrat a opakovane tvarovat bez nejakych vedlejsi ucinku.

Desing:
Jak vidite na prilozene fotografii, nasadil jsem komplet cely podvoze od me pritelkyne. Chtel jsem vyzkouset bruslarsky pohyb a take abych videl jak bude sluset teto boticce jiny nez originalni ram. (zatim nemohu sehnat)

Musite uznat, ze tento je opravdu designem opravdu jiny a vubec se mi nelibi. U pritelkyne vypada velmi dobre, protoze boticka je ladena do podobnych barev ale k me botce budu muset sehnat nejlepe original a nebo nejakou vhodnou alternativu.

EDIT: 20.5 2013

Druhe peceni:
Dnes jsem zkouselopet boticku nahrat v troube. Predem jsem se zeptal babicky jestli je volna trouba abych mel jistotu :up:
Dal jsem si vice na cas, trochu jsem upravil casy, protoze 5 minut je skutecne malo. Na zahrati botky je potreba takovych 15 minut, mozna temer 20 minut.
Rekl jsem si, ze pokud si nasadim silnejsi ponozku, bude boticka trochu volnejsi. To se mi potrvrdilo. Opet jsem chladil botku rucnikem namocenem ve studene vode. Boticka hrala daleko vice nez vcera, bylo mi opravdu horko :insane: trochu jsem se potil.

Zaver:
Boticka jeste neni dotvarovana na 100%. Leva mi proste sedi daleko lepe. Ale boticku uz snesu na noze, zkousel jsem mensi projizdku po byte.
Kontroloval jsem si kotniky a opravdu, muj pravy kotnik je o poznani vetsi nez pravy (zacinam uvazovat o nejake operaci :whistle: )
Boticky si necham, jeste stale doufam, ze se castymi jizdami vice prizpusobi me noze a otlaceni nebude takove peklo. Myslim, ze na vyjizdky co delame tady v Praze mi vyhovovat budou, 2 hodinky bych mel snad vydrzet. Ovsem jsem zvedavy jak budou moje nohy vypadat po zavodu, na ktery se s moji pritelkyni chceme prihlasit :yes:

Nakup ramu

Dale jsem si tedy obednal ram, obevil jsem jeden internetovy obchod kde maji napsano skladem. Doufam tedy, ze to neni opet jeden z tech obchodu, ktery si neaktualizuje sve informace. Jinak jsem uz ram nikde po internetu nenasel. Pockam co mi do zitra odepise onen obchod a pokud ram nebude mozne obednat 😦 uz jsem se rozhodl pro alternativu powerslide vision ovsem malinko vylepseny, aby nepusobil tak fadne. Prekvapeni pozdeji.

EDIT: 22.5 2013

Me obavy se potvrdily i v pripade posledniho eshopu na ktery jsem sazel. I presto, ze maji na internetu napsano skladem, presto ram nejde obednat 😦 No jo neda se nic delat, situace je zla a ja potrebuji mit brusle kompletni. Obednal jsem si tedy ram ktery se mi z nabizenych libi nejvice Powerslide Vision, samozrejme 4×110.

Nakup lozisek

U lozisek nebylo temer moc co resit. Proste jsem chtel to co bylo u techto brusli original. Zvolil jsem proto Powerslide ILQ 9 Classic Plus.

Nakup kolecek

Stejne jako u lozisek, tak i u kolecek nebylo vubec co resit. Chtel jsem ty co tam mely byt a hlavne se mi moc libi. Proto jsem zvolil kolecka od Matter Juice. Pokud bych mel soudit podle ceny, budou urcite dobre. Jakmile mi prijdou muzu dat nejake info. Jsou totiz tvrdsi nez bezna fitnes kolecka. Jejich tvrdost je F1 coz jde prirovnat k 86A.

Jsem blb a obednal jsem si vsechny tyto dily docela pozde, takze nevim jestli mi prijdou do patku (v sobotu jsem chtel jezdit). Hlavne tedy nemame uz moc casu na nas pripravovany zavod :p o nem jindy.

EDIT: 28.5 2013

Uz jsem ani nedoufal 😀 samozrejme jsem si musel opet vymyslet. Ale poporade.

V patek jsem volal do obchodu jestli mi prislo vsechno zbozi, jak jsem predpokladal neprislo (moje chyba). Ale ihned mi bylo zdeleno, ze me bude nabidnuty jiny ram (pokud nechci cekat na ten obednany, dalsich par dni), lepsi a jeste se slevou (bohuzel ten se mi proste na fotce nelibil). Presto mi to nedalo a rozjel jsem se do obchodu osobne. Kdyz jsem ram uvidel nazivo nevypadal zase tak zle. Prohledaval jsem obchod a dival se na ruzne ramy, jak vypadaji na boticce atd… Asi po 30 – 40 minutach jsem si tedy rekl, ze si ho vemu. Zacinal se mi libit a hlavne jsem chtel brusle mit co nejdrive hotove.
Poprosil jsem tedy o prichystani ostatniho zbozi.:down: Pri komentovani kolecek, ze jsem si tyto neobednal, mi bylo zdeleno, ze powerslide jiz stary model kolecek nevyrabi a do obednavky mi poslal jine (novy model drazsi). V obchode me ujistily, ze cena bude stejna jako za stary model kolecek. Jenze to bych nebyl ja abych nemel nejaky problem 😆 tyto kolecka se mi proste vzhledove nelibily. Chtel jsem se priblizit co nejvice puvodnimu vzhledu ale nejak se mi to zacalo hroutit. Po dalsich 20 – 30 minutach premysleni nad koleckama jsem se s panem domluvil, ze mi moji obednavku uschovaji a ja se mohu podivat po jinych koleckach (jestli nemaji nekde na sklade stary model).

Nakonec to dopadlo tak, ze jsem si dnes pro celou moji obednavku jel a jsem rad. Po slozeni brusli se mi moc libi, nevadi mi ani ram ani kolecka. Zda se mi, ze vse sedi perfektne. Barevna kombinace je paradni, mam podezreni, ze oproti originalu se mi zacinaji i vice libit :jester: porad se na ne musim divat.

Detail kde je videt, ze vetsi kolecka by se opravdu nevesly :up:
Kompletne sestavene brusle.
Jeste jednou i s bruslemi od pritelkyne.

Co dal???

Dal bych chtel sve nove brusle malinko vylepsi (vzhledove). Chci se priblizit ke vhledu kde si kazdy kdo je uvidi rekne, ze jsou proste zlate. Momentalne prevlada zluta a cerna. Ale napad uz mam a prostredky take, takze zanedlouho bych mel zacit na realizaci 💡

Dale jsem premyslel nad nazvem mych novych brulsi :awww: Puvodne se brusle jmenovaly Powerslide Venom. Jenomze z puvodniho vzhledu mam boticku, loziska (ktere nejsou videt) a kolecka (ty jsou ovsem malinko jine). Ram je jiny uplne.

Ram je pojmenovany Powerslide Speed Vi MAG.

Tak jsem zkousel ruzne kombinace nazvu tohoto ramu a boticky Venom vysel mi nazev Powerslide VeVi {vevví} :sing: Me pritelkyni se to zalibilo na tolik, ze uz mozna mame nazev naseho tymu na zavod inline brusli kolem Olesne na 24hodin.

Zkusenosti s koupi komponentu

Boticku jsem si nakonec obednal v jinem obchode. Ale jinak vsechny ostatni komponenty jsem si obednaval z obchodu www.in-line-brusle.cz, jejich hlavni stranka je: staci kliknout na obrazek.

I pres me zdlouhave vymysleni a vsemozne oddalovani odberu zbozi (vim, ze se mnou to neni jednoduche). Komunikace pres email byla na velmi vysoke urovni, osobni zkusenost na prodejne byla taktez na vyborne urovni.

Rad bych podekoval obema chlapikum co v obchode pracuji, za jejich rady, trpelivost s moji osobou a hlavne, ze jsou takovi FREE. K obchodu s bruslemi mi to tak nejak prijde jako vhodne chovani.

Takze, DEKUJI :jester:

Obchod se mi zalibil natolik, ze na zavody 24h na bruslich si potrebuji koupit jeste par veci. Neshanim jinde a rovnou jsem si (musim to jeste odeslat) obednal tyto doplnky prave z recenzovaneho obchodu.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

