„Popelnice“ Chodov

Popelnice Chodov (03)Dnešní den jsem si plánoval trochu jinak. Jak to tak ale bývá, né vždy se nám povede to, co jsme chtěli. Na dnešní den jsem si původně plánoval výlet na kole (již po druhé). Bylo hnusně, takže se nikam nejelo (opět).

No nic. Zima téměř žádná a jaro ještě nedorazilo. Venku zima. Jediná útěcha byla včerejší akce „For Bikes 2015“, která celkem splnila mé očekávání.

 

Co se dnes stalo? Hned několik dobrých věcí.

  • Apache BlackHawk Disc 2005 (MTB 26) (02)Ráno jsem prodal sve krásne kolo Apache BlackHawk Disc. Měl sem jej rád ale doba jde dál a ja chtěl nové… Dnes ráno přijela velmi příjemná paní, kolo se jí velmi líbilo a ihned si jej odvezla. Jsem rád, že se mé kolo dostalo do dobrých rukou.Popelnice Chodov (01)
  • Včera jsem se rozhodl, že uděláme dobrý skutek a vyklidíme, s přítelkyní,  své šatníky. A odneseme nepotřební oblečení do popelnice na oděv. Já jsem to pojal tak, že konečně „vyhodím“ oblečení, které dlouhodobě nenosím. Sabinka trochu brblala, že chce oblečení prodat (měla spoustu málo nošených věcí), ale Popelnice Chodov (02)jakmile zjistila, že si vlastně vytváří místo pro nové oblečení, změnila přístup a snad jí to i začalo bavit 🙂
  • Chtěli jsme vše odvézt autem (měli jsme toho vážne hodně) ale zjistil jsem, že mám vybitou baterku :(, takže pěkně pěšky a procházka přes les… krásných 6.5km dlouhá procházka.

 

Jaro je tu (snad brzy), mrkněte do svých šatníků, určitě najdete několik oděvů, které jste dlouho neměli na sobě a jiným lidem by se mohli třeba hodit. Navíc Vás může hřát u srdce, že jste udělali dobrou věc 🙂 Uvolníte misto pro novou letošní kolekci a jestli máte „popelnici“ na oděv nedaleko a půjdete pěšky, uděláte něco i pro sebe 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Nakupování, Sport se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

