Vánoce bez sněhu – plány na volné dny?

Vanoce bez snehu - plany na volne dny (01) Letošní Vánoce jsou opět, jako minulé, bez sněhu 😦 Sníh je pouze na horách a i tam mají se sněhem celkem veliké problémy.
Takže, co na Vánoce, když nám počasí prostě nepřeje a sníh nechce napadnout? Chci si napsat seznam toho, co budu na letošní Vánoce dělat, tak, abych ani jeden den nepromanil 🙂

V průběhu roku je několik víkendů a mnohdy se stane, že venku je nečas a nechce se mi nic dělat. V neděli se divím, že jsem celý víkend vlastně proflákal doma 😦 A to se letos na Vánoce nesmí stát 🙂

17 dní, tolik dní mám volno, na každý den bych si rád naplánoval nějakou činnost.

Vzhledem k tomu, že 12.-13.12.2015 jsem byl se Sabinkou na horách (opět snowboard) a já jsem si tam asi zlomil žebro, tak ty aktivity budou muset být trochu v klidu. Celkem to bolí 🙂

Vzhledem k tomu, že jsem si zlomil žebro, aktivity budou muset být v klidu.

Nemám sice rozplánovené co budu dělat celých 17 dní ale postupně budu aktivity přidávat 🙂 a když už nebude 1 den co dělat, tak půjdeme aspoň se Sabinkou na procházku 🙂

Vanoce bez snehu - plany na volne dny (02)

  • 1. den: 18. prosinec – dnes, v pátek, jsem si v práci vzal volno. Máme vše hotové, takže, proč ne? Rozhodl jsem se, že se pojedu podívat do své staré práce (na kole, později se ukázalo, že to nebyl moc dobrý nápad). Né do Úpice nebo Roztok u Jilemnice ale do Arca, tady v Praze. Mám totiž novou práci (po 7-mi letech).
    Odpoledne jsem ještě umyl moje a Sabinky horské kolo a při té příležitosti samozřejmně umyl vanu 🙂
    Dále jsem ještě stihl uklidit komoru a vyházel jsem nepotřebné harampádí (staré koště, různé papírové krabice, atd).

Vanoce bez snehu - plany na volne dny (03)

  • 2. den: 19. prosinec – dnes byl veliký Vánoční nákup. Cestu do obchodu jsme si spříjemnili 5-ti km procházkou přes les. Zpět jsme jeli autobusem, ještě, že mi Sabinka s taškou pomohla, protože moje žebra trochu protestují 😦
    Plánovaný úklid starých dřevotřískových desek, které chci vyhodit už nějaký čas, odkládám na pondělí. Nákup se trochu prodloužil a už jsme nestihly otevírací dobu.

Vanoce bez snehu - plany na volne dny (04)

  • 3. den: 20.prosinec – dnes ráno jsem se Sabinkou šel pro stromeček 🙂 vybrali jsem takový, který by si nikdo nevzal – trochu mrzáčka, jako každý rok 🙂 A při té příležitosti, jsem si vzal své crossové kolo, abych jej mohl na benzínce trochu opláchnout.
    Odpoledne jsme jeli na Vánoční trhy. Vanoce bez snehu - plany na volne dny (05) Kvůli teroristickým útokům, jsme museli zrušit náš naplánovaný výlet v Bruggy, takže letošní trhy jsme prožily v Praze 🙂 Ochutnali jsme Španělskou specialitu „churros“, podívali jsem se na stromeček, Sabinka si dala horké víno (svařák), dali jsme si poslední letošní zmrzlinu v Angelatu a nakoupili pár věci v Country Life…
    Ráno jsme ušli 12km, odpoledne asi 5km, dnes budeme spát jako miminka 🙂

Vanoce bez snehu - plany na volne dny (06)

  • 4. den: 21.prosinec – dnešní den byl ve znamení pečení cukroví – hlavně Sabinka (já tedy dopoledne celkem flákárná, nebylo mi dobře) a odpoledne potom nákup Vánočních dárků. Opět procházkou v podobě 5-ti km. Koupily jsme něco i pro naše maličké zvířátka. Zbytek dárků se večer objednalo přes internet. Snad vše stihne přijít do Vanoc.

Vanoce bez snehu - plany na volne dny (07)

  • 5. den: 22.prosinec – jelikož jsem se předevčírem téměř nevyspal, šli jsme dnes k doktorovi, zjistit jak na tom skutečně jsem. Zlomené žebro se nakonec nepotvrdilo, to jsem moc rád, mám „jen“ něco s chrupavkou, takže asi OK. Ale i tak to bolí celkem dost.
    Protože nemám rád dnešní uspěchanou dobu a některé zvyky se již téměř vytráci, rozhodl jsem se, že letos nebudeme posílat Vanoční přání SMS-kou. Nakoupily jsme se Sabinkou hezké pohledy a zítra je budeme posílat všem příbuzným, snad se budou líbit.
    Čekání u doktora a cesta (pěšky, dalších 5km) byla dlouhá, takže dodělávání cukroví se protáhlo až do 8h večer. Potom večerníček a spát 🙂
Příspěvek byl publikován v rubrice Bydlení, Cestování se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

