aqua IPX-3

aqua IPX-3 (01)
Udělal jsem si radost 🙂 a koupil jsem si obal pro svojí zrcadlovku. Sabinka mi na něj tedy přidala (ke svátku).

Dlouho jsem ani nevybíral, když mi do oka padla firma mymiggo s hezkým pejskem ve znaku. Ihned jsem věděl, že tento obal chci.

Zjistil jsem, že obal „aqua ipX3“ je teprve ve vývoji na KICKSTARTER a čeká se na rozjetí výroby. Napsal jsem tedy na české zastoupení značky mymiggo, která mi vysvetlila, že tyto obaly se do České republiky dovezou nejdříve v listopadu (dotaz jsem psal asi v říjnu loňského roku).

aqua IPX-3 (02) Po dlouhém čekání – trochu delším než jsem myslel mám obal doma a dovolím si tvrdit, že jako první v České republice 🙂 na oficiálních stránkách ČR jej ještě ani nemají v nabídce. Paní, která se mnou celou objednávku a několik emailů vyřizovala byla ráda, že se mně zbavila 🙂

(sranda)…. české zastoupní bylo velmi milé a já jsem rád, že jsem nemusel objednávat obal ze zahraničí.

Určitě plánuji nákup dalších produktů této firmy, mám rád malé a chytré projekty.

 

Zde, krátke video ke zmíněnému obalu, aby jste pochopily, proč jsem z něj tolik unešen.

Příspěvek byl publikován v rubrice Elektro, PC, Internet se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

